Lafirynda na rowerze

lafirynda.jpg.

Gdy nabyłem Pierwszy rower, Lafirynda była młodą i piękną kobietą. Nosiła wtedy fildekosy, podtrzymywane paskiem, na takich śmiesznych „żabkach”. Imponował Jej mój rower, a ja skorzystałem z okazji, by Ją uczyć na nim jeździć. W tamtych czasach, była nieśmiałą dziewczyną, wychowaną w purytańskim domu. Nie pozwalała na siebie patrzeć, a co dopiero się dotykać. Nie napiszę nic więcej, wystarczy, że spojrzycie na zdjęcie, które ukradkiem zrobił nam mój kolega. Ech, co tu dużo pisać, to były szalone lata…

Odpowiedzi: 120 to “Lafirynda na rowerze”

  1. pieprzenie Says:

    poczułam ukłucie zazdrości /faja/

  2. poltergeist666 Says:

    Ożesz, siodełka nie dokręciłem.

  3. pieprzenie Says:

    dobijaj mnie bardziej :P

  4. poltergeist666 Says:

    Czy ktoś ma przy sobie sole trzeźwiące?

  5. alkacja79 Says:

    Przystojny wtedy byłeś, Poker.

  6. pieprzenie Says:

    i jeszcze sole trzeźwiące…chce mnie posypać jak dróżke w zimie /faja/

  7. poltergeist666 Says:

    Tak, Ala, moje poprzednie wcielenie, było całkowicie udane. /faja/

  8. pieprzenie Says:

    Ala a widziałaś jaki rower górski juz mial ? :P

  9. poltergeist666 Says:

    Jaką dróżkę, Pieprzenie Ty moje, autostradę!

  10. alkacja79 Says:

    Na to też nie powinieneś narzekać, spytaj Pstro, nie uwierzyłbyś jacy faceci na czatach siedzą.

  11. pieprzenie Says:

    autostradę do nieba? pisze się na to !!!

  12. lafirynda Says:

    Poltergeist666! To ty z moja babką kręciłeś? Nie no, ja miałam nadzieję, że ty młodszy jesteś. :(

  13. poltergeist666 Says:

    Never więcej nie wejdę na czat, na koedukacyjnym nicku!

  14. pieprzenie Says:

    Ala na czatach Ty masz branie /faja/ od wejścia…

  15. poltergeist666 Says:

    Z jaką babką, Ty Lafiryndo, po tiuningu!

  16. alkacja79 Says:

    Fakt.

  17. alkacja79 Says:

    Fuct.

  18. pieprzenie Says:

    Lafirynda jest lesbą? a to jestem o Polter spokojna…kamień z serca /faja/

  19. poltergeist666 Says:

    Ja się też jeszcze troszkę zboczę i zostanę lesbą.

  20. alkacja79 Says:

    Nie ufaj facetom, jak nie ze mną to zdradzi Cię z inną.

  21. poltergeist666 Says:

    Nie wierz nigdy kobiecie. /faja/

  22. lodziara Says:

    No wpuść takiego na bloga i jak się zaraz rozbisurmani! Lafirynda to młódka jest, znam ją dobrze i nie krzycz tu na nią jak ta przekupa męska!
    Ona jest zbyt delikatna by ci odpowiedzieć właściwie.

  23. poltergeist666 Says:

    Nie bądź zazdrosna, Lodziara. My z Lafiryndą, niejeden tabun koni ukradliśmy.

  24. lafirynda Says:

    Ja widzę, że większości tu ciśnienie skacze, to pewnie od podeszłego już wieku. ;)

  25. poltergeist666 Says:

    Nie wzięły tabletek, zapomniały, cóż, skleroza…

  26. lafirynda Says:

    No ale notka piękna wyszła, serweteczka na zdjęciu najbardziej mnie wzruszyła. Prawie się popłakałam… Mam takie w szufladzie po babci.

  27. pieprzenie Says:

    baby zazdrosne mnie wywalily /faja/

  28. alkacja79 Says:

    Zauważyłam to już dawniej, że jak Proces walnie jakimś niezrozumiałym dla reszty komentarzem, to dyskusja się ucina.

  29. poltergeist666 Says:

    Tak, Ala, wszyscy popadli w konsternację i polecieli wygooglać.

  30. pieprzenie Says:

    myślałam że to skrót jakiś /faja/ głupio bylo zapytac czy proces się roześmiał, bo to do niego niepodobne

  31. alkacja79 Says:

    …a jak ja się odezwę, to zaraz ktoś po mnie.

  32. poltergeist666 Says:

    Nie obawiajcie się nikogo ani niczego, jestem tu z Wami, Dziewczyny. /faja/

  33. alkacja79 Says:

    Dostałam właśnie tubę:

    I powiem Ci, Poker, że się boję.

  34. pieprzenie Says:

    o kurde nie w te okienko tube wkleiłam /faja/

  35. poltergeist666 Says:

    Nie mów mi tego, bojenie się, jest zaraźliwe, Ala.
    P.S. Także dostałem tę tubę…

  36. poltergeist666 Says:

    Pieprzenie, a komu chciałaś ją wkleić, tak właściwie?

  37. alkacja79 Says:

    A jaki masz login na lesbijkach?

  38. winnata Says:

    Do której tu będziecie gadać ? Bo chciałabym zostawić swój komentarz jako ten ostatni, decydujący, :P

  39. pieprzenie Says:

    /faja/ proces też dostałeś ? zanim trafiła do Polter_a chyba wedrowala troche /faja/… chociaż proces mogł dostać bo zamilkł…zawstydziłam go /faja/

  40. sofijkaa Says:

    winnata, przyjdź jutro w południe:D

  41. poltergeist666 Says:

    Kawciu, to zależy, co chcesz w tym komentarzu napisać. ;))))

  42. pieprzenie Says:

    Kawcia na urlopowiczow trafiła bidna /faja/ kole śniadania zajrzyj

  43. poltergeist666 Says:

    Zofio, proszę się zalogować!

  44. winnata Says:

    I co tak Procesa obgadujecie, ha ?
    Przypomniało mi się, nie zostawiłam dzisiaj dla niego tylko tuby:
    http://pl.youtube.com/watch?v=jwST6uMPHMM

  45. winnata Says:

    Same dobre rzeczy i zatuszować tę dyskusje na niezbyt wysokim poziomie. :P ;)

  46. pieprzenie Says:

    ja myslalam że Kawcia zostawi dla proca coś z repertuaru K.A.S.A. /faja/

  47. poltergeist666 Says:

    Ja proszę, by ktoś wyłączył emotki…

  48. pieprzenie Says:

    Kawcia poziom zanizyłaś jak weszłaś /faja/

  49. sofijkaa Says:

    ja sie na tym nie znam, pol :P:D;):D:)

  50. winnata Says:

    No wiem, swój. Na zasadzie kto z kim przystaje. :P

  51. pieprzenie Says:

    jak tak się na drugi dzień poczytam to zamrucze pod nosem : ale pieprzenie… ot i geneza nicka../faja/

  52. sofijkaa Says:

    Wysyłasz komentarze zbyt szybko. Zwolnij trochę.

  53. alkacja79 Says:

    Mnie tylko jak podszywałam sie pod pokera do spamu wywaliło.

  54. alkacja79 Says:

    To jutro Pstro zakłada wątek?

  55. alkacja79 Says:

    tzn pisze notkę.

  56. poltergeist666 Says:

    Tak, dopilnuję tego pisania. /faja/

  57. pieprzenie Says:

    oj to my do niedzieli nie dokończymy :D

  58. sofijkaa Says:

    napiszesz za nia :D

  59. poltergeist666 Says:

    Nie, Zofio, będę Jej Muzem i Inspiracjem. :)))))

  60. alkacja79 Says:

    juz widzę ich notkę…

  61. pieprzenie Says:

    yhy natchniesz mnie dogłębnie /faja/

  62. alkacja79 Says:

    obrzydliwe!

  63. sofijkaa Says:

    alkacja, juz nie badź taka zazdrosna :D

  64. pieprzenie Says:

    Ala ta notka bedzie miala wszystkie pod sobą /faja/

  65. alkacja79 Says:

    chyba, że cyber wkleicie:>

  66. lodziara Says:

    Ja jej mogę poradzić o czym najlepiej pisać… o lodach. :D

  67. pieprzenie Says:

    Tobie zdradzić pomysł to wypeplasz Ala /faja/ a idź w cholere…

  68. pieprzenie Says:

    pomagierzy psia mać.. lodziara nawet chce się załapać../faja/ nic z tego , Polter będzie zmęczony po natchnięciu mnie :D

  69. poltergeist666 Says:

    Niech siedzi! Ja chcę zobaczyć swój awatar taki wielki! Bo tu jakoś niewyraźnie widać. /faja/

  70. lodziara Says:

    Sorki, pomyliłam się. Jak pieprzenie to o pieprzeniu… ;)

  71. pieprzenie Says:

    lodziara /zerk na zegarek/ późno już nie sądzisz? /faja/

  72. lafirynda Says:

    Ja Ci się przyjrzałam dokładnie Poltergeist666, obejrzałam i rogi, i wąsy, i nos… ;)
    Pieprzenie, a dlaczego ty wypraszasz mi gości?

  73. alkacja79 Says:

    Pstro, nic nie wypeplałam, i tak wiedzieli, bo kiedyś niechcący mi sie wkleił Twoj priv z Pokerem, który mi wkleiłas, a ja niechcacy wkleiłam go Meli, Spinie i na 40-tkach.

  74. poltergeist666 Says:

    Chyba przez lupę, Lafiryndziu patrzyłaś. :)))

  75. lafirynda Says:

    Mam dobry wzrok. ;)

  76. pieprzenie Says:

    i tak niechcacy pięć razy z rzędu /faja/ ?

  77. poltergeist666 Says:

    Ala, Ty koniecznie chcesz z procy dostać między oczy. /faja/

  78. alkacja79 Says:

    Poker, Ty mnie Procem nie strasz.

  79. pieprzenie Says:

    lafirynda a za przeproszeniem to niby jestem tu przyjezdna? … /pstryk w nos/ make up SE idź popraw /faja/

  80. pieprzenie Says:

    Ala chce żeby się proces na niej odbył….znaczy z jej udzialem…/faja/

  81. poltergeist666 Says:

    Wcale nie miałem Procesa na myśli. Gdzie Ty się chowałaś, że o procy nie słyszałaś?

  82. sofijkaa Says:

    pol666 teraz odwraca kota ogonem /faja/

  83. alkacja79 Says:

    przeczytałam „odbyt”, nie powiem…w dobrym kierunku dyskusja zmierza:D

  84. lafirynda Says:

    Ja nie wiem jaka tu jesteś, ale jesteś moim gościem jak i lodziara. ;)

  85. alkacja79 Says:

    Polter, ja znam kiczkę.

  86. poltergeist666 Says:

    Ja także jestem Twoim gościem, Lafiryndziu. :*

  87. pieprzenie Says:

    perwersiara /faja/

  88. alkacja79 Says:

    a ja jestem u siebie:P

  89. alkacja79 Says:

    Ile komciów walneliśmy?

  90. pieprzenie Says:

    Polter obcałowywuje po kolei na moich oczach , czas umierać /faja/ ;D

  91. poltergeist666 Says:

    Ja to Ali zazdroszczę tego luzu, Ona się wszędzie czuje jak u siebie – bezstresowe wychowanie. :))))

  92. lodziara Says:

    Ja mogę wytłumaczyć jak wygląda proca.

  93. poltergeist666 Says:

    Nabita soplem lodu? Tłumacz…

  94. alkacja79 Says:

    Tatuś:*

  95. sofijkaa Says:

    wujek :*

  96. alkacja79 Says:

    ja tam nic nie wiem, kazali komentować, to komentuję.

  97. lodziara Says:

    Bierze się gumkę z majtek, kradnie różdżkę temu co odnajduje wodę i zakręca gumkę na dwóch końcach. /Trzeci zostawia na miękkiego loda/. Potem napina się gumkę jak w łuku, wkłada sopel i wypuszcza. Oczywiście na przeciwnika, nie na siebie. ;)

  98. sofijkaa Says:

    ja z Alą z jednej rodziny jakby
    tzn z jednego podworka
    tzn noo po sąsiedzku, nooo /szlampa/

  99. poltergeist666 Says:

    Dzięki, Lodziara. :))) Jesteśmy mądrzejsi o jeden termin.

  100. alkacja79 Says:

    Dobra, to Wy się realizujcie, ja idę filmidło obejrzeć, dobranoc;)

  101. alkacja79 Says:

    No, jeszcze musiałam Sofikę ze spamu wygrzebać.

  102. lodziara Says:

    A o który ? ;)

  103. lodziarnia Says:

    Widzę, że całkiem przejęliście blogasek tej prowincjonalnej, tłustej kury – Lafiryndy.

  104. lodziara Says:

    Za dwa dni to pieprzenie każe lafiryndzie wypieprzać stąd…

  105. winnata Says:

    No to dobranoc wszystkim. Świetna notka Pokerze. :)

  106. tales_of Says:

    ale żywa dyskusja :)

  107. pieprzenie Says:

    lodziara za dużo pieprzenia w Twoim zdaniu /faja/

  108. sofijkaa Says:

    bozszz jak dobrze.. w koncu se mozna pieprzyc do woli /faja/

  109. pieprzenie Says:

    Polter a tak gwoli sprostowania, to ten rower był od Lafiryndy, Ty swój /z racji że nie byłeś tak majetny/ zrobiłeś sobie sam /faja/

    http://www.fotorozrywka.prv.pl/humor/rozne1/index.html

  110. lodziara Says:

    Czy ktoś jarzy co to pieprzenie pieprzy? :P ;)

  111. lafirynda Says:

    Potergeistciku, zastanawiam się czy mówić ci dziadku, czy kochanie:* ;)

    Wczoraj byłam już tak zmęczona, że poszłam nie poprawiać, a zmyć make up.
    Lodziaro, mówią że jak krowa dużo ryczy to mało mleka daje…

    Dużo słońca dla wszystkich i mnóstwo pomysłów zamieszczanych na tym blogu. Niech będzie, ja tu tylko sprzątam. :D
    I cieszę się, że jesteście.

  112. Pizarro Says:

    Lafiryndziu, zwracaj się do mnie, jak tylko sobie życzysz, najwyżej się wkurzę. ;)))

  113. lodziara Says:

    Lafirundziu, ty jak zawsze miła i delikatna. A do mnie trzeba wprost i z grubej rury, bo nie wiem o co chodzi.

  114. lafirynda Says:

    Oglądałam na DVD taką bajkę, przy której może wychowywałeś dzieci :P Leciała tam piosenka:
    „Dziadku, drogi Dziadku,
    Nie chcemy jeszcze spać!
    Chodź tu zabawić nas, przecież wiesz,
    Na dobranoc bajka musi być,
    Naszym gościem bądź, gościem bądź…”
    Nie chcę cię wkurzać, zawsze miałam wiele szacunku dla starszych. najlepiej napisz jak mam nie mówić do ciebie. ;)

  115. poltergeist666 Says:

    Lafiryndziu, Ty to potrafisz wyrwać nawet dziadka. ;))

  116. Więź Says:

    Jak moSZna tak sobie ugniatać siodełkiem moszna..:/..;)


Skomentuj

