Orgazm poprzez słowa?

slowa_470.jpeg Potrafią zmieniać świat. To, co i jak mówimy jest niezwykle ważne w naszym codziennym życiu. Są szczególnie ważne w związku, kiedy łatwo, mówiąc coś głupiego, możemy skrzywdzić partnera, ale równie często wprawić go w dobry nastrój, a także… podniecić!

Także w łóżku są niezwykle istotnym elementem gry wstępnej. Potrafią rozpalić namiętność, ale te źle dobrane – szybko ją zgasić. Kobieta, łasa na komplementy, uwielbia, gdy jej kochanek mówi jej miłe rzeczy, przekonuje ją, jaka jest piękna, uwodzicielska, seksowna. To sprawia, że kobieta czuje się atrakcyjna, ma dobry humor i – co za tym idzie – często także ochotę na seks.

ZOBACZ USTA, KTÓRE POWIEDZĄ CI WSZYSTKO >>
Także większość mężczyzn lubi słyszeć o swoim podniecającym działaniu na partnerkę. Tak samo jak my, kobiety, nasi partnerzy także lubią komplementy. Niektórzy także te bardziej pikantne.

POZNAJ USTA, KTÓRE CIĘ PRAGNĄ >>
Partnerzy często w łóżku używają erotycznych porównań, są i tacy, którzy lubią ostre słowa, a niektórzy wręcz wulgaryzmy. W łóżku wszystko jest przecież dozwolone, pod warunkiem, że podoba się to w równym stopniu obojgu kochankom.

W łóżku, przed erotycznym uniesieniem nie warto rozmawiać o przyziemnych sprawach.

Nic tak skutecznie nie zgasi namiętności, jak przypomnienie o niezapłaconych rachunkach czy zaległej wizycie u teściowej! W łóżku rozmawiajmy językiem erotyki.

Takim, który odpowiada tylko nam, ale też takim, który podnieca, pochlebia, wprawia w dobry nastrój…

źródło

To nic, że wklejone ze źródła. To nie ma żadnego znaczenia. Można by było napisać o tym samym swoimi słowami, ale przecież liczy się tylko myśl. A gdzież nam się mierzyć z profesjonalistami w lekkości pióra. ;) Lecimy…

 

Odpowiedzi: 86 to “Orgazm poprzez słowa?”

  1. nieprzytomna Says:

    To prawda. Są słowa, które działają na mnie równie mocno jak pieszczoty;)

  2. k850i Says:

    czyli możesz osiągnąć orgazm przez telefon? Cóż za ekonomika nieprzytomna!

  3. pieprzenie Says:

    k850 obruszyłeś się czy uradowałeś że nie jesteś w tym sam ? /faja/

  4. nieprzytomna Says:

    tak, najszybszy orgazm mam przez przez Nokię

  5. pieprzenie Says:

    nieprzytomna takie rzeczy to tylko w erze :P

  6. nieprzytomna Says:

    w każdej sieci dojdę:D

  7. pieprzenie Says:

    jesteś nieprzytomna to i wybaczyć należy Ci przechwałki /faja/

  8. nieprzytomna Says:

    jestem nieprzytomna, bo masz do mnie darmowe minuty.

  9. pieprzenie Says:

    a Ty masz tym sposobem darmowe pieprzenie :P

  10. Małgorzata Says:

    no i se tak pieprzymy godzinami:D

  11. Małgorzata Says:

    kurde!

  12. nieprzytomna Says:

    to ja ta wyżej, chciałam się przedstawić, Małgosia, miło mi:)

  13. pieprzenie Says:

    Malgorzata od tych orgazmów Ci się nicki pogrzały /faja/

  14. Małgorzata Says:

    bo wszystko się już pieprzy:P

  15. Mieczysław ze Zgorzelca Says:

    Ja tą Panią pieprzoną zapraszam do siebie, blisko granicy, można atrakcyjne zakupy zrobić. Sponsoruję.

  16. Pizarro Says:

    Kurcze, ale galopada…To tak, jakby na budowie zapomnieć ząładować taczki.

  17. pieprzenie Says:

    Mietek na sponsora to Ty mi nie wyglądasz :P

  18. pieprzenie Says:

    Pizzaro no jesteś /faja/ nie ma opieprzania ;)

  19. Mieczysław ze Zgorzelca Says:

    A Ty na popieprzoną owszem :P

  20. Mieczysław ze Zgorzelca Says:

    Nie ma to tamto Pizzaro, cza zapieprzać

  21. Pizarro Says:

    Jestem, widzę, że w samą porę. /faja/. ;)

  22. Pizarro Says:

    Mietek, nie spoufalaj się…

  23. Mieczysław ze Zgorzelca Says:

    Pieprzenie mi koło nosa przejdzie.

  24. pieprzenie Says:

    w samiuśka ;) wypoczęty, pełen werwy i chyba stęskniony za pieprzeniem co? :P

  25. Mieczysław ze Zgorzelca Says:

    Pizzaro, nie stawiaj się:P

  26. lodziara Says:

    To mieliście ten orgazm przez słowa czy nie ? :>

  27. Pizarro Says:

    Lodziara, a Tobie to się wydaje, że każdy z nas, ma orgazmy monotematyczne, przez lody?

  28. Mieczysław ze Zgorzelca Says:

    Pizzaro to ma orgazmy przez sen.

  29. Pizarro Says:

    Mietek, miałem, to się nazywało: zmazy i polucje nocne, jakieś 30 lat temu to było. :P

  30. pieprzenie Says:

    pieprzenie jest nadto używane zdaje mi się /faja/

  31. alkacja79 Says:

    /usta/ ja miałam orgazm przez słowa, od słowa do słowa i byliśmy w łóżku

  32. poltergeist666 Says:

    Alkacja…nic się nie zmieniłaś:>

  33. pieprzenie Says:

    chciałam zauważyć , że też się nic nie zmieniłam /faja/

  34. alkacja79 Says:

    Też ubolewam, Polter, to samo pstro w głowie.:D

  35. poltergeist666 Says:

    Nieprawda, troszkę przytyłaś.

  36. alkacja79 Says:

    Pieprzenie, na bank przytyłaś przez święta.

  37. pieprzenie Says:

    niby gdzie ? /zerk po sobie/ no gdzie? :P

  38. pieprzenie Says:

    Ala nic a nic… wytęskniłam wszystkie jajka /faja/

  39. lodziara Says:

    Ja bywałam przez słowa tuż, tuż przed orgazmem, dlatego pytam.

  40. k850i Says:

    Oż kurna, ale się napisaliście! A od pisania można dostać orgazmu? Można pisać, zamiast gadać?

  41. poltergeist666 Says:

    K850i, nie wiem jak inni, ale ja pozwalam.

  42. lodziara Says:

    K8500i, napisz słowa podniecające ciebie, ja to napiszę do ciebie i wypróbujemy. Co ty na to ?

  43. pieprzenie Says:

    k850 sprawdź i pochwal się ;)

  44. k850i Says:

    Nie piszcie tyle bo będę miał orgazm.

  45. alkacja79 Says:

    Ja nie piszę, bo dochodzę.

  46. k850i Says:

    Nie piszę bo mam oblepioną klawiaturę.

  47. mefisto_autograf Says:

    Popieprzona:

    to dla Ciebie:)

  48. winnata Says:

    Ja nie piszę, bo mi się nie chce. :P

  49. pieprzenie Says:

    mefisto rozumiem że przetłumaczysz mi słowa tej piosenki /faja/ nawiasem… pieprzona ciekawiej brzmi ;)

  50. lodziara Says:

    Przepraszam, a ja tubą też dostanę ?

  51. lafirynda Says:

    Ja wszystkie tuby przyjęłam jak te i dla mnie. Bawcie się dobrze i czujcie jak u siebie. ;)

  52. alkacja79 Says:

    „tato młody jak maj…”

  53. Pizarro Says:

    Ala…wzruszyłem się, do łez. :)))

  54. pstrokata Says:

    ciekawe jak mnie potraktuje

  55. pstrokata Says:

    nie wywaliło mnie do kosza !!! eee no porządny blogasek ;)

  56. pstrokata Says:

    powiem wam coś, co was zaskoczy…nei mam globusa ;)

  57. pieprzenie Says:

    żeby każdy był zadowolony coś dla zoofila…/faja/

    http://pl.youtube.com/watch?v=GUPGsIymFLs

  58. pstrokata Says:

    mogłam Kawcia kurde mogłam, sie znalazłam nie w tym miejscu o złej porze /dół do maja/ /faja/

  59. Pizarro Says:

    http://pl.youtube.com/watch?v=fLG2U1chtRE
    Dla Lafiryndy. (Uwiodę Ją) ;))))

  60. winnata Says:

    Pstro, to może Wehikuł czasu ? :D

    For you, Pokerze ;) : http://pl.youtube.com/watch?v=F6J_JROaIxs

  61. pstrokata Says:

    ja Ci dziekuje za takie rady :P

  62. winnata Says:

    No co Ty Pstrusia taka bez wiary ?
    Wszystko się może zdarzyć… :D

  63. pieprzenie Says:

    czyżby dziś był ogólnopolski dzień tuby? /faja/

  64. lodziara Says:

    Dzisiaj jest czas na lody. Każdy każdemu. :P

  65. lafirynda Says:

    Dla Pizarro http://pl.youtube.com/watch?v=FNsaNdCt89g
    zanim tuba stanie się tu obciachem. Zdążyłam? :))))

  66. pieprzenie Says:

    lodziara Tobie to tylko jedno w głowie /faja/ powinnaś sobie dać nicka Algida :D

  67. alkacja79 Says:

    oho, pieprzenie przygadało lodziarze, dobre sobie:D

  68. pieprzenie Says:

    bo pieprzenie to moja działka… a mi sięz lodami wpycha :P

  69. lodziara Says:

    Tak to już jest na tym świecie… jedni od słowa do słowa, drudzy od loda do loda jeszcze inni od pieprzenia do pieprzenia. :P

  70. alkacja79 Says:

    od słowa do słowa i od loda po pieprzenie:P

  71. winnata Says:

    Widzieliście jak tu niektórych temperament rozpiera ? Dobrze, że ja taka spokojna. ;)
    I tubą :P

  72. winnata Says:

    Ty znasz Ala to pieprzenie i tę lodziarę ? Niby fajne, a niezłe kąśliwe ziółka, co ?

  73. alkacja79 Says:

    Kawciu, no znam się tak trochę:P

  74. bene_gesserit Says:

    No nieźle Wam idzie. Macie pochwałę przed frontem WordPressu!

  75. winnata Says:

    Ty to wszystkich znasz, Ala. Poznasz mnie też ?

    Na tej pochwale najbardziej wszystkim zależało. ;)

  76. lodziarnia Says:

    Same wieśniary tu piszą. I buraki też.

  77. niech mnie Zośka o wiersze nie prosi Says:

    Na 40-stkach pozałem fajną dupę, fajnie gada, ale każe mi wiersze pisać, a ja nie umiem. Nie kumałem o co chodzi z tymi wierszami, ale teraz wiem, że może ją właśnie to kręci.

  78. sofijkaa Says:

    Moj Ty Kaziu

    Kaziu.. te Twoje słowa, te moje podniety..

    Kaziu ja Ciebie proszę:

  79. Kaska Says:

    Ja czytałam ostatnio bardzo fajna książke na ten temat , …

    A ja czytałam ostatnio bardzo fajna książke na ten temat , jesli chodzi o orgazmy : http://gotoweprace.pl/pub/351/Da j-jej-orgazm.html


Skomentuj

