Rihanna: Pupa to mój największy kapitał

rihannapupa.jpg Rihanna, ta od „Parasolki”, wyznała ostatnio, że uwielbia ubierać się tak, by jak najbardziej podkreślać boskie kształty swojej pupy. „To mój największy kapitał” – wyznała ostatnio gwiazdka w jednym z wywiadów. W pełni się z nią zgadzamy.

„Uwielbiam swoje pośladki i nie ustaję w pracy nad tym, żeby były one idealne. One powodują, że każdy ciuch na mnie dobrze wygląda, a facetom to się podoba” – przechwala się Rihanna. Gwiazdka ma tylko jedno zmartwienie. Uważa, że wygląd pięknej pupy psują nogi, które jej zdaniem są zbyt masywne.”Naprawdę nie lubię swoich nóg. Każda babka marzy o tym, żeby mieć smukłe, zgrabne nogi i ja nie jestem pod tym względem inna” – oświadczyła piosenkarka. Jednocześnie przewrażliwona na punkcie swoich nóg gwiazdka wyznała, że na razie nie zamierza korzystać z tego co oferuje chirurgia plastyczna i nie będzie się sztucznie upiększać. Przynajmniej na razie.

„Jeśli moje piersi zaczną opadać kiedyś ku ziemi, to rozważę każdą opcję. Ale przez najbliższych 20-25 lat postaram się pozostać tak naturalna, jak to tylko będzie możliwe” – uspokoiła swoich fanów piosenkarka.

źródło

Odpowiedzi: 2 to “Rihanna: Pupa to mój największy kapitał”

  1. nowrihanna Says:

    jest ładna, ale robienie operacji plastycznych w wieku 25 lat to przesadza:D

  2. Anonim Says:

    ona nie ma 25 lat tylko 21 i nie miala jeszcze operacji plastycznych!


Skomentuj

