Piękny interes

Poprawianie urody stało się w Polsce przemysłem, który rośnie w tempie 40 proc. rocznie.

newsweek.jpg Doktor Andrzej Sankowski od dawna był znany w środowisku chirurgów plastycznych i aktorek. Ale dzięki programowi „Chcę być piękna” w Polsacie stał się sławny. Wraz ze swoim zespołem na oczach milionów telewidzów prostował kobiece nosy, formował piersi, spłaszczał brzuchy. Teraz zbiera żniwo tej popularności. Wolne terminy na operacje ma dopiero na wrzesień, zapisy na konsultacje dla nowych pacjentek przyjmuje na grudzień. – Kiedyś pracowałem tylko z jednym asystentem, teraz zatrudniam trzech chirurgów plastyków, a ceny zabiegów w porównaniu z tymi sprzed dwóch lat są o 80 procent wyższe. Mimo to i tak wielu pacjentów odprawiam z kwitkiem – mówi doktor.
Nic dziwnego, od kilku lat popyt na operacje chirurgii plastycznej i zabiegi medycyny estetycznej rośnie szybciej niż podaż. Doktor Andrzej Ignaciuk, dyrektor Podyplomowej Szkoły Medycyny Estetycznej Polskiego Towarzystwa Lekarskiego, szacuje, że liczba wykonywanych w Polsce zabiegów przekroczyła już półtora miliona i przez najbliższe lata nadal będzie rosła. Przyjmując, że najpopularniejsze zabiegi nie są tanie, np. botoks na czoło kosztuje 700 zł, a poważniejsza operacja wręcz droga (8-10 tys. zł), rynek już teraz może być wart około miliarda złotych.

źródło

Odpowiedzi: 2 to “Piękny interes”

  1. Mirka Says:

    No tak..a mowią ,ze Polacy są biedni…wiec kto robi sobie te operacje i po jakie licho? Ja marze jedynie o pieknym uzebieniu..to wazne by nie miec dolegliwosci trawiennych..a reszta ? Zrobią zabieg a za kilka miesiecy trafia do Św.Piotra i po co tak cierpiec i kasę wydawac zamiast pomóc bloizniemu7? Ja musze uytrzymac siebie i dziecko specjalnej troski za 585 zl a oni po 10.000,. wydaja na kaprysy!! SKANDAL to za slabe słowo,zeby określic co wyprawiaja Ci NOWOBOGACCY….toz to czysty kretynizm….zniesmacza mnie to:)

  2. lafirynda Says:

    Mnie nie stać w tej chwili, aby zrobić sobie poprawę nawet tych zębów. 1,5 roku mam nosić aparat. Tylko ciągle mi brakuje na jego zakup. :)


Skomentuj

